Fredag

Äntligen fredag! har varit en riktigt skön dag än så länge! hade bara 1 lektion och det var god lunch!
Och nu sitter jag bara och väntar på att kl ska bli 12 så att vi kan börja rulla mot luleå.
I helgen ska jag inte göra så mycket, förutom att kanske träna lite hund och åka och rida någon av kamillas hästar!
Det är ju kamilla som har köpt agnes och jag tror inte att agnes hade kunna hamna på ett bättre ställe :).
Ska strax gå ut och rasta yngve så att han får kissa innan vi ska på bussen, har inte hunnit göra något med honom idag så han är väldigt pipig och gasad..hoppas att han inte börjar klätta på sätena i bussen som förra gången..
juste skulle ju lägga upp en bild på kamillas häst klara som jag red förra gången jag var där
Väldigt dålig bild..
Igår tränade jag iallfall med yngve, tränade mest fot och försökte få att att vara tyst medans för varje gång jag säger fot eller liknande börjar han skrika ...
På sällskapsdjur lektionen så skulle vi släppa ihop olika hundar och se vad som sa med sitt kroppsspråk.
Ganksa roligt faktiskt, men när vi släppte ihop yngve med några andra hundar så sket han i dem, han sprang runt och skällde och hade hade roligt fast att han hade en liten blandras kille som svans efter sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0