Måndag

Har haft en väldigt kort skoldag, med väldigt få hundlektioner.. har bara haft 1 lektion som hundarna fick vara med på.
Slutar på 5 minuter och då ska jag promenera bort till ica för att köpa frukt och hundgodis ( om det finns )

Ikväll ska jag förhopningstvist träna, har planerat att börja åka skidor igen så då måste jag väll sätta igång med konditionsträningen också!

jaa.. och ihelgen var jag ju och red hos kamilla, red 2 av hennes hästar. en stor och en liten.
Den stora hade damp, men jobbade väldigt bra trots att hon såg väldigt många spöken! men det blåste ju väldigt kraftigt när vi var ute så..

Och på söndag köre jag skoter med pappa, sen fick jag fara ut själv och motionera yngve.. efter 5 minuter fick jag ringa pappa för att vi hade kört fast :/ men yngve var väldigt hjälpsam och grävde runt skotern!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0