+

Om 2 veckor får jag äntligen flytta ut ur de här lilla rummet.. jag och yngve får ju knappt plats, inte för att en 1a är så mycket större.

Och just nu ser mitt rum ut som en soptipp, fullt med skolbäcker och papper överallt!
så här ser då mitt rum ut, väldigt lite med en väldigt liten och oskön säng..
Spillde just en hel burk med salt i sängen och har ingen aning om hur jag ska få bort det.
Om jag skakar av det så kommer det hamna på golvet och då måste jag gå och hämta damsugaren och det orkar jag verkligen inte. sen så kan jag ju inte heller sova i en säng som är full av salt.
hmm.. men medans jag sitter och klurar på ett smart sätt att få bort saltet från min säng så tänker jag lägga upp en bild på malins hund, den har nämligen VÄLDIGT stora runda ögon och tycker att man ser det väldigt tydligt på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0