såld!

Nu har Agnes blivit såld, och hon kommer att stå i kalix! Och förhoppningsvist får jag komma och hälsa på henne väldigt ofta! Men hon kommer till ett bra ställe där vart jag tror att hon kommer trivas.

Ska byta linje och skola efter sommarlovet, blir mest troligt att jag går på Kalix Naturbruksgymnasium med yrkesutgång som skogsmaskinförare. Och Jag som inte ens vet vad det finns för skogsmaskiner eller inte ens kan köra en helt vanlig traktor..haha..
Men ska välja till NV-ämnen så att jag får högskolebehörighet så att ifall att jag vill läsa till veterinär senare kan jag göra det.
Och då kommer jag bo hos pappa i kalix så får nästan säga upp min lägenhet i piteå direkt jag flyttar in i den då det är 3 månaders uppsägningstid.
Nu ska jag ladda mobilen lite och sen ska jag ringa malin så får hon följa med mig till stallet idag, vill inte gå själv dit nu när det har blivit så mörkt..
Peace B-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0